Dzieci wraz z nauczycielem siedzą w kółeczku, dzięki temu nauczyciel ma ułatwiony kontakt wzrokowy z uczniem, są na tym samym poziomie, nie ma bariery pomiędzy nimi. Taka sytuacja ośmiela dzieci, które chętniej wchodzą w interakcję, chętniej współpracują/współdziałają z nauczycielem, który jest trenerem i motywatorem, ale przede wszystkim częścią grupy. Nauczyciel podczas wszystkich zajęć wspomaga się pacynkę – KOTKIEM EZO, która potrafi zdziałać cuda. Dzieci chętnie wykonują jej polecenia, śmieją się z jej wygłupów, poprawiają popełnione przez nią błędy.
Doskonałe rezultaty edukacji matematycznej uzyskujemy wówczas, gdy dorośli zajmujący się wychowaniem i edukowaniem dziecka podążają w tym samym kierunku, dorośli – czyli nauczyciele i opiekunowie dziecka. Dojście do harmonii i wspieranie dzieci, w tym uzdolnionych matematycznie, jest niezwykle cenne i przynosi duże korzyści w dalszej edukacji matematycznej. Dlatego na naszym blogu pojawiła się seria wpisów dotyczących Matematycznych Przygód, dedykowanych dzieciom przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Opisane zostały zajęcia, które rodzic z powodzeniem może przeprowadzić w domu z dzieckiem.